Είναι χαρακτηριστικό ότι, όπως επεσήμανε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων για το 2016, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Βασίλης Μπίλης, το 98% των πωλήσεων προέρχεται από εξαγωγικές δραστηριότητες, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι πέρσι, όπως τόνισε ο κ. Μπίλης, ήταν μία χρονιά – ρεκόρ για την εταιρεία.
ο οδηγητης κωστας βαρναλης
Συγκεκριμένα, η Sunlight πέτυχε το 2016 αύξηση 23,3% στις πωλήσεις της, οι οποίες έφθασαν στα 168,4 εκατ. ευρώ έναντι 136,6 εκατ. ευρώ το 2015.
ονειροκριτης ψηνω ψωμι
δεκαετια 60-70 μοδα
Παράλληλα, η εταιρεία παρουσίασε ιδιαίτερα σημαντική αύξηση στα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), κατά 28,9%, από 13,4 εκατ. το 2015 σε 17,2 εκατ. το 2016, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 5,3 εκατ. έναντι 1,9 εκατ. την προηγούμενη χρήση. Σημαντική βελτίωση μεγεθών επιτεύχθηκε και στο επίπεδο των ενοποιημένων αποτελεσμάτων του ομίλου Sunlight, με τον κύκλο εργασιών κατά το 2016 να ανέρχεται σε 153,9 εκατ., έναντι 132,9 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2015, σημειώνοντας αύξηση 16%. Σε ομιλικό επίπεδο το EBIDTA ανήλθε στα 17,2 εκατ., σημειώνοντας αύξηση 41% με τα κέρδη προ φόρων στα 2,3 εκατ. έναντι ζημίων 2 εκατ. το 2015.
Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ο κ. Μπίλης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, άφησαν ανοικτό το ενδεχόμενο να προχωρήσει η εταιρεία στην έκδοση ομολογιακού δανείου, χωρίς, όμως, να αναφερθεί στο ποσό ούτε στο πως θα αξιοποιηθούν τα κεφάλαια σε περίπτωση που προχωρήσουν σε σχετική κίνηση.
Η πιο πρόσφατη επένδυση της εταιρείας ήταν το εργοστάσιο ανακύκλωσης στην Κομοτηνή, το οποίο έχει αρχίσει να αποδίδει, δεδομένου η Sunlight Recycling στο δεύτερο μόλις χρόνο λειτουργίας της κατέγραψε κέρδη σε επίπεδο λειτουργικής κερδοφορίας, καταφέρνοντας να παράξει 15,6 χιλιάδες τόνους ανακυκλωμένου μολύβδου καταγράφοντας, έτσι, μία αύξηση της τάξης του 130% σε σχέση με το 2015. Η παραγωγή αυτή καλύπτει το 61% των αναγκών παραγωγής της Sunlight.
Το 2016 η ζήτηση για μπαταρίες της Sunlight από τις ξένες αγορές αυξήθηκε σημαντικά με αποτέλεσμα το 2016 να αποτελεί χρονιά-σταθμό για τον όγκο παραγωγής, αφού η εταιρεία κατάφερε να σπάσει το φράγμα του 1,5 εκατ. προϊόντων (στοιχείων μπαταρίας) καταγράφοντας αύξηση 20,9% στα 1,56 εκατ. H εταιρεία ανέπτυξε περαιτέρω την εξαγωγική της δραστηριότητα σε νέες μεγάλες αγορές, όπως αυτή των Ηνωμένων Πολιτειών, σε συνέχεια της εισόδου της σε Ασία και Αφρική τα προηγούμενα έτη. Το πελατολόγιο περιλαμβάνει περισσότερους από 500 πελάτες σε 114 χώρες.
H εταιρία προχώρησε στην πρόσληψη επιπλέον 126 νέων εργαζομένων – κυρίως στη μονάδα της στην Ξάνθη, με το συνολικό αριθμό των άμεσων θέσεων εργασίας να φτάνει πλέον τις 746.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου